Opwarmen voor mijn vakantie 2016

Mooie tijden in het vooruitzicht. Ik vlieg binnen enkele dagen opnieuw richting El Altet in Alicante voor een deugddoende vakantie!

Wat leuk is om pas eind oktober op vakantie te gaan, is dat alle collega's ondertussen al lang terug zijn. Hun verhalen en bruine tint hebben me alleen maar meer doen uitkijken naar de vakantie. Nu het echt winter wordt en de dagen koud en somber, is het mijn moment om de zon op te zoeken!
Dit jaar zijn we weg voor een dikke 3 weken! We zullen één week in Alicante verblijven en twee volle weken in Benidorm en natuurlijk ook de feesten (Festes Patronales) meemaken. De dag na de feesten zullen we met een kater huiswaarts keren....
Op de waslijst staat op de eerste plek genieten, en dat gaat zeker lukken met de verwachte temperaturen (tenminste voor de eerste dagen) boven de 25 graden. Op de tweede plek gaan we opnieuw heel veel bezichtigen. We hopen tot in Villena te geraken. Er staan wat musea op de lijst en we hopen vanuit Benidorm eens naar Denia te "trammen". Het nodige avontuur zal natuurlijk ook niet ontbreken.
Wat bijzonder leuk is aan deze bestemming is dat niets moet. Volgend jaar zit ik er vast opnieuw en dan zijn er weer kansen en momenten om excursies te doen of iets te beleven. Dus als het heel warm is, of ik heb gewoon zin om met de krant een terrasje op de dijk op te zoeken, dan hoef ik me voor niets schuldig te voelen.

Binnen enkele weken heb ik hopelijk opnieuw voer voor een aantal nieuwe posts en ben ik helemaal uitgerust.... Ik kijk er ditmaal eens niet naar uit om mijn lezers snel terug te horen :-)

Lees ook: Alicante
Lees ook: Actueel nieuws
Lees ook: Blog/Column
Lees ook: Interviews

Geen opmerkingen:

Een reactie posten