What's on guide - alle informatie over gratis entertainment

Ik zal niet vaak een link maken naar "concullega's", maar deze link is dermate handig dat ik hem wel moet posten voor mijn dierbare lezers.

Het entertainment in Benidorm is meestal topkwaliteit. Wie naar Benidorm gaat en geen showbar bezoekt, mist een groot deel van de aantrekkingskracht van de toeristenstad. Je hebt voor ieder wat
top entertainment in Benidorm
wils, van imitators van Roy Orbison en Elvis, tot AC/DC, Ed Sheeran en Bruno Mars. Dit zijn geen playback toestanden, maar echte zangers en gitaristen! Ook hypnotiseurs, komieken, boysbands, goochelaars, en erotisch entertainment is er bij de vleet. Tot voor kort was het een beetje lastig om je avond uit te plannen. Vaak gingen we in de daguren voorbij de gesloten bars om de krijtborden te lezen wie er die avond optreedt en om hoe laat. Zo gingen we dan heel de blok rond.
Dat is nu verleden tijd; De geweldige collega "Benidorm Seriously" heeft een up to date lijst online staan van al het entertainment in alle bars. Je kan zelfs rangschikken en selecteren op bars, op zangers, op uur van vertoning... Een geweldige tool die ik al héél vaak heb gebruikt. En zo heb ik ook artiesten en bars ontdekt die ik anders nooit had gevonden!
Hou onderstaande link onder je favorieten als je naar Benidorm gaat!



Lees ook: Benidorm Actueel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten